Despre creier. Ştiintele cognitive şi neuro-ştiinţele moderne – II

Pentru a vedea intreg cursul, urmeaza pasii de mai jos:
Pasul 1: Inregistrare
- Sau -
Pasul 2: Plata
  • Produsebiomag.ro – Partenerul sanatos al academiei. Invata cum sa fii sanatos! “VIZIUNEA NOASTRA:  Daca esti genul de persoana care crede ca sistemul sanitar nu iti ofera toate solutiile si crezi ca informandu-te temeinic iti poti salva sanatatea ai ajuns unde trebuie. Noi credem ca sanatatea personala incepe cu noi si nu in cabinetul unui doctor.... Citește mai mult »
  • 59 RON
  • Carduri acceptate pentru plata 30 de zile banii inapoi
7 votes, average: 5,00 out of 57 votes, average: 5,00 out of 57 votes, average: 5,00 out of 57 votes, average: 5,00 out of 57 votes, average: 5,00 out of 5 7 voturi, media: 5,00 din 5
Trebuie sa fii inregistrat pentru a putea vota.
Loading...Loading...

Descriere

Produsebiomag.ro – Partenerul sanatos al academiei. Invata cum sa fii sanatos!

produsebiomag_produse_bio

“VIZIUNEA NOASTRA:  Daca esti genul de persoana care crede ca sistemul sanitar nu iti ofera toate solutiile si crezi ca informandu-te temeinic iti poti salva sanatatea ai ajuns unde trebuie.

Noi credem ca sanatatea personala incepe cu noi si nu in cabinetul unui doctor. Este de datoria noastra sa stim cum functioneaza corpul nostru si cum il putem vindeca cu uneltele date de natura. Iubim produsele bio si am testat beneficiile tratamentelor alternative.

Indepartam cele mai provocatoare afectiuni

Sadim enzime naturale in profunzimea celulei

Veghem pentru o viata fericita

Impreuna Sustinem Viata!  ”

Produsebiomag.ro

 

 Florian Colceag

Durata: 1 ora si 30 de minute

Continut curs: Despre creier. Ştiintele cognitive şi neuro-ştiinţele moderne.

Avantaje ale învățării accelerate:

  • - Descătușează imaginația creatoare
  • - Generează implicare totală în învățare
  • - Creaza medii sănătoase de învățare
  • - Mărește viteza de învățare și o dezvoltă
  • - Îmbunătățește memoria și obținerea de performanțe
  • - Construiește comunități reale de învățare
  • - Îmbunătățește mult tehnologia de învățare
Florian-Colceag-certificat

Florian-Colceag

 Doctor în economie, autor al unor teorii pe complexitate, specialist în modelare matematică, membru al Clubului de la Roma alături de cei mai mulţi laureaţi Nobel şi preşedinte al Institutului Român pentru Studii şi Cercetări Avansate Gifted Education, matematicianul Florian Colceag e, la origine, ţăran. Un ţăran care, azi, sapă, prăşeşte, cultivă şi seamănă cu instrumente ştiinţifice; e psihopedagog şi în psihopedagogie acţionează matematic, modelează în permanenţă caracteristicile pentru a fi utilizate de alţii. E şi „culegător” de genii…

Mărturiseşte că a întâlnit cazuri de părinţi cu copii speciali care vin la el spunând: nu ştim ce să facem cu ei, cum să facem faţă, nu ştim cum să-i ajutăm. Aici intervine el. Îi testează, îi sprijină, îi promovează. Este, aşa cum l-a numit cineva, „antrenorul de genii”… Programele educaţionale le dezvoltă în cadrul IRSCA Gifted Education, însă… „lecţiile”, „antrenamentele” cu micile genii au de cele mai multe ori loc în grădina casei lui de la Mogoşoaia, ori pe miriştea din apropiere, care devine ad-hoc o largă grădină epicuriană.

„Noi înflorim în haos”
Există, oare, un profil distinct al inteligenţei româneşti? Am fost tentat, în dialogul cu profesorul Florian Colceag, să aflu locul pe care creierele româneşti îl ocupă între alte popoare. O excelenţă în termeni de etnogeneză, o genialitate tipic românească. Şi mi-a fost teamă că nu voi primi un răspuns. Dar, surpriză!  Florian Colceag crede că aceasta chiar există: “Nu numai că există, dar aş putea spune că România este una dintre ţările care excelează în domeniu. Eu sunt specialist în geniile tari, am şi format o grămadă de genii şi îi recunoc pe stradă numai după mers, ca să nu spun după altceva, pe cei care realmente au această capacitate. Am găsit inteligenţe foarte înalte la foarte puţine popoare: la chinezi, la indieni, la ruşi, la evrei şi la români. Românii se caracterizează printr-un cuvânt care spune totul: complexitatea. Capacitatea integratoare pe multe domenii şi pe mai multe dimensiuni ale problemei şi nivele de complexitate. Aceasta este caracteristica inteligenţei româneşti. Dată, în mod paradoxal, tocmai de această paradigmă a prostului satului. Pentru că oamenii aceştia s-au confruntat cu o situaţie absolut uluitoare. Nefiind sprijiniţi, au trebuit să se lupte cu o diversitate de probleme şi atunci au dezvoltat o capacitate de a rezolva probleme de mare complexitate care este extraordinară şi aproape unică. Nu e chiar unică, dar este, la câteva popoare menţionate, mai prezentă. Alte popoare au alte tipuri de genialitate. Tehnică, administrativă, etc. etc. Dar noi suntem oamenii haosului. Noi înflorim în haos. Şi asta este partea extraordinară. Faptul că au plecat din ţară milioane de români care erau profesionişti şi aşa mai departe, nu ne-a împuţinat populaţia de genii. Faptul că ne-am confruntat şi ne confruntăm în continuare cu problemele pe care le avem de înfruntat acum, nu ne diminuează genialitatea. Din contră, cei care ies acum, generaţiile mici, au nişte abilităţi absolut fenomenale la vârste mici şi multe dintre ele rămân şi mai târziu. La nivelul vârstelor mici, capacitatea de a observa semnificativul şi de a face scenarii pertinente este egală cu a evreilor şi este foarte înaltă, dar, din păcate, neîncurajată. Dacă ar fi încurajată, noi am ajunge să performăm, la fel ca evreii, pe o grămadă de direcţii. Mai departe, este inventivitatea şi creativitatea care se dezvoltă exploziv, până la vârsta de 12 ani. Nefiind încurajată, mai târziu nu se mai dezvoltă. Unde există un mediu de încurajare, continuă să se dezvolte şi ajunge la nivele extrem de înalte. Mai departe, în adolescenţă, apare vizionarismul şi capacitatea de integrare pe foarte multe planuri, la mulţi copii, dar, pe de altă parte, şi tendinţa de a scăpa de sistem, care îi gâtuie, nu îi lasă să meargă mai departe şi să respire. Atunci, se petrece şi exodul de creiere tinere în afară. Noi, de fapt, hrănim vestul cu inteligenţe.”