Cum învaţă un copil. Cum învaţă un adult. Care sunt limitele învăţării umane – IV

Pentru a vedea intreg cursul, urmeaza pasii de mai jos:
Pasul 1: Inregistrare
- Sau -
Pasul 2: Plata
  • Produsebiomag.ro – Partenerul sanatos al academiei. Invata cum sa fii sanatos! “VIZIUNEA NOASTRA:  Daca esti genul de persoana care crede ca sistemul sanitar nu iti ofera toate solutiile si crezi ca informandu-te temeinic iti poti salva sanatatea ai ajuns unde trebuie. Iubim sa fim sanatosi si respectam regula bunului simt. Suntem sanatosi pentru ca ne... Citește mai mult »
  • 59 RON
  • Carduri acceptate pentru plata 30 de zile banii inapoi
6 votes, average: 4,67 out of 56 votes, average: 4,67 out of 56 votes, average: 4,67 out of 56 votes, average: 4,67 out of 56 votes, average: 4,67 out of 5 6 voturi, media: 4,67 din 5
Trebuie sa fii inregistrat pentru a putea vota.
Loading...Loading...

Descriere

Produsebiomag.ro – Partenerul sanatos al academiei. Invata cum sa fii sanatos!

produsebiomag_produse_bio

“VIZIUNEA NOASTRA:  Daca esti genul de persoana care crede ca sistemul sanitar nu iti ofera toate solutiile si crezi ca informandu-te temeinic iti poti salva sanatatea ai ajuns unde trebuie.

Iubim sa fim sanatosi si respectam regula bunului simt. Suntem sanatosi pentru ca ne tratam cu plantele pe care natura le-a ingrijit de mii de ani.

Aceste plante s-au dovedit a fi curative mult inainte de aparitia laboratoarelor sintetice.

Natura este terapeutul nostru!

Indepartam cele mai provocatoare afectiuni

Sadim enzime naturale in profunzimea celulei

Veghem pentru o viata fericita

Impreuna Sustinem Viata!  ”

Produsebiomag.ro

 

Florian Colceag

Durata: 1 ora si 36 de minute

Continut curs: Cum învaţă un copil. Cum învaţă un adult. Care sunt limitele învăţării umane.

Florian-Colceag-certificat

Florian Colceag

4% din totalul populaţiei din România – în topul curbei Gaus

Ca să pună în operă acest proiect premergător, Florian Colceag a avut în vedere mai multe realităţi statistice, constatări sociologice şi tendinţe mondiale. Astfel, ultimii 25 de ani au demonstrat că dezvoltarea economică, socială şi culturală a unei ţări este în directă dependenţă de dezvoltarea educaţiei copiilor supradotaţi şi talentaţi şi de utilizarea capacităţilor acestora pe plan naţional, ca vârf de lance în dezvoltare. Copiii supradotaţi ce nu sunt integraţi într-un sistem iniţial educativ, ulterior economic, de management sau politic, emigrează în ţările ce le oferă şanse de afirmare. Cei ce sunt integraţi contribuie în mod esenţial la dezvoltarea locală pe toate planurile. Istoria ne-a arătat de mai multe ori că societatea a recunoscut valorile supradotaţilor, dar în general cu mare întârziere, uneori de zeci sau sute de ani după moartea lor. Exemple sunt nenumarate: Von Neumen, Gauss, Gaulois, Mendel, Mozart, Vivaldi, Van Gogh, Da Vinci sau, mai recent, Ramanujan, Sidis, Eminescu. Timpurile moderne au descoperit însă, prin gifted education, recunoaşterea şi promovarea ideilor în timp real. Conform datelor publicate de cercetări recente, 5-10% din populaţia lumii o reprezintă supradotaţii, dintre aceştia diferenţiindu-se unii cu capacităţi extrem de mari (doar 2% din populaţia lumii). În România, cercetarile psihologilor au constatat că procentul celor aflaţi în topul curbei Gauss se apropie de 4% din totalul populaţiei (faţă de 2% la nivel mondial). Aceste repere n-au stârnit nicio tresărire de interes la nivelul instituţiilor fundamentale din România.

Natura divină a omului, nu omul-marfă!

De aceea profesorul Florian Colceag n-a mai aşteptat sprijinul sau bunăvoinţa preşedinţiei, guvernelor sau camerelor parlamentare. În septembrie 2004, la iniţiativa sa, în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor al Judecătoriei sect. 4, Bucureşti, era înregistrată oficial IRSCA Gifted Education – Romania: o asociaţie non-profit cu scopul de a promova şi sprijini dezvoltarea persoanelor cu har şi talent în toate domeniile, de a forma resurse umane capabile, de a atrage în această activitate tineri foarte inzestraţi şi cu o înclinaţie deosebită spre cercetare, de a aduce o contribuţie esenţială în dezvoltarea prestigiului acestor activităţi pe plan naţional şi internaţional.
În 2005, IRSCA Gifted Education a iniţiat şi a fondat EDUGATE – Consorţiul Român pentru Educaţia Copiilor şi Tinerilor Supradotaţi şi Talentaţi, care astăzi coagulează eforturile reprezentanţilor societăţii civile, ai mediului de afaceri şi instituţional într-un prim program naţional de gifted education. EDUGATE este astăzi una dintre cele mai mari iniţiative educaţionale private în România şi, totodată, iniţiatorul proiectului de lege privind educaţia tinerilor supradotaţi, capabili de performanţă inaltă.
În 2006, IRSCA Gifted Education devine membru WCGTC (World Council for Gifted and Talented Children) şi  ECHA (The European Council for High Ability), cele mai înalte foruri la nivel internaţional şi european în domeniul educaţiei copiilor supradotaţi.

“Prin gifted education se respectă natura divină a omului şi nu omul-marfă, omul de consum – spune Florian Colceag, preşedintele IRSCA Gifted Education. Noi promovăm omul creator, omul capabil să-şi dezvolte potenţialele.”

sursa: certitudinea.ro

Florian-Colceag-11

Florian Colceag